Home Sweet Home - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Team Spekpony - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Team Spekpony - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Marcel Tabbers

Blijf op de hoogte en volg Team Spekpony

16 Maart 2008 | Nederland, Venlo

Na onze onfortuinlijke laatste wedstrijddag en het geweldige slotfeest zijn we te uitgeput om nog berichten op ons weblog te plaatsen!

We gebruiken de laatste anderhalve dag om nog wat uit te rusten, billig einzukaufen en bij te bruinen.

De laatste foto's en mooiste plaatjes vind je bij dit allerlaatste bericht. En wil je nog wat live beelden zien, kijk dan aanstaande dinsdag om 17:45u naar L1 Vandaag voor een interview en bewegend materiaal!

Team Spekpony wil iedereen van harte bedanken voor de support en het medeleven. We zijn vastberaden om nog eens mee te doen, dus tot dan!

Spekahoy!

• 17 Maart 2008 - 06:08

Edu:

Manne, waat ein avontuur zeg de Jônges van de Bontekoe zien d'r nix beej. Fein det geej weer allemaol truuk ziet in ôs stedje van lol en plezeer, maar det heb geej dao achter auk waal gehad. As ik de plaetjes zoë zeen dan dink ik det geej de vollegende kier aafsloet mit Spek Aloha...wies weer ens waat is.. Tabee

• 17 Maart 2008 - 21:43

Elly Houkes:

we hebben genoten van jullie verslagen.

en zullen dinsdag zeker kijken.
    Groetjes Elly

Team Spekpony

Team Spekpony, de schrik van de zee, vertrekt op 2 maart vanuit Düsseldorf naar St. Maarten. Daar wordt enkele dagen later een start gemaakt met een van de meest huiveringwekkende zeiltochten ter wereld: de Heineken Regatta. Beleef op deze site de avonturen van Team Spekpony en moedig ons via het wereldwijde web aan, opdat we zullen zegevieren. Ahoy!

Actief sinds 18 Feb. 2008