Spekpony op de bank - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Team Spekpony - WaarBenJij.nu Spekpony op de bank - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Team Spekpony - WaarBenJij.nu

Spekpony op de bank

Door: Marcel Tabbers

Blijf op de hoogte en volg Team Spekpony

18 Februari 2008 | Nederland, Venlo

Vanaovend weer friet gegaete. Gewoën op unne maondaagaovend, jao. Waorum ik det doon? Um mich veur te bereide op de Heineken Regatta? Jao, inderdaad de zeilwedstriéd. En umdet weej dao good veur d'n daag wille komme, werk ik noow hard aan miene spekpony.
Van 2 tot en met 12 maart gaon weej met unne gas vrinde oét groët Venlo meidoon aan de Heineken Regatta op, maar veural rondum, St. Maarten. Weej doon det onder de naam Team Spekpony en als geej wilt weite waat det is, dan mot geej os avonture de kommende tiéd maar in de gate halde.
Ahoy!

• 22 Februari 2008 - 08:58

Fee:

Hes toch wal mayo en curry op dae friet gedaon? Anders stelse Dennis S. wal huul erg teleur. En van allein friet kriegse genne spekpony!
    Aanrader is auk: Mayo en appelmoos, maar aan dae smaak mosse effe winne

• 23 Februari 2008 - 09:59

Dré:

Vuuel succes in de Carieb.
    Bin blie det ik ut zelfs heej vanoet Kabul kin volgen.

• 23 Februari 2008 - 10:39

Mam Van Wieeke:

wieeke,as ze geis speule met de jonges op det beutje ,doot den waal dien aai kleier aan, en vergaet neet dien teng te poetsen.En gen ruzie make, dink maar aan dien gebarste lip . XXXX mam

• 23 Februari 2008 - 15:23

Edu, :

Hallo Zieëschuumers from the Caribik, ik wil ôch in idder geval alves hiel vuul suc7 winse dao..grtz

• 24 Februari 2008 - 11:27

Carin Clabbers:

dit vind ik helemaal te gek, ik wens jullie heel veel succes en veel plezier.
    groetjes.

• 29 Februari 2008 - 20:34

Mama-cocha:

Hallo Team Spekpony.

Via ons gastenboek op www.mama-cocha.nl werd ons jullie avontuur doorverteld. Hardstikke leuk om te doen. Heel veel feest en fantastisch zeilen. Let inderdaad vooral op de zon, die is killing (nb. het bier kunnen jullie wel aan denk ik, als echte Venlonaren) Wij hebben vorig jaar in de vertrekkersklasse meegevaren( 3e plaats), op de "Goeie Mie", een Bennetau 52, die neem ik aan dit jaar ook weer meedoet. Doe Ton, de schipper, de groeten van ons. Tip, happy hour bij het Heineken house een must tijdens de brugopening tussen half vijf en half zes.
    Super feest!!!

Groeten van Pieter en Maria
    a/b Mama-cocha vanuit Panama.

Team Spekpony

Team Spekpony, de schrik van de zee, vertrekt op 2 maart vanuit Düsseldorf naar St. Maarten. Daar wordt enkele dagen later een start gemaakt met een van de meest huiveringwekkende zeiltochten ter wereld: de Heineken Regatta. Beleef op deze site de avonturen van Team Spekpony en moedig ons via het wereldwijde web aan, opdat we zullen zegevieren. Ahoy!

Actief sinds 18 Feb. 2008
Verslag gelezen: 19278