Nog 7 nachte slaope - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Team Spekpony - WaarBenJij.nu Nog 7 nachte slaope - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Team Spekpony - WaarBenJij.nu

Nog 7 nachte slaope

Door: Marcel Tabbers

Blijf op de hoogte en volg Team Spekpony

24 Februari 2008 | Nederland, Venlo

Noow gans Venlo, waat zeg ik, gans Limburg via de media op de huuegte is gebrach van ôs zeilavontuur, löp de drök natuurlik behuurlik op. Bart vertelde mich det hae vanmorge waas gaon renne (10 kilomaeter, laevesgevaorlik) um zien kondisie nog waat op te bouwe. En de andere bemanningslaeje schitterde aafgelaupe weekend door eur aafwezigheid in de binnestad um eur krachte te spare.
Ik begriép desse met zon Regatta serieus um mos gaon, maar de kins neet zoë maar de plaatselikke horeca in de staek laote, toch?

Dees waek waere ôzze wedstriëdtenues nog veurzeen van logo's en kriege we de officiële tasse van de organisatie oétgereik, waor we volgende waek zaoterdaag ôzze schoëne onderbokse veur ein waek in kinne pakke.

Nog 7 nachte slaope en 't is zoë wiét. We hebbe d'r zin an!

• 25 Februari 2008 - 08:14

Edu:

..Inderdaad, det zal zeker ein spannende waek waere veur de bemanning. Weej gaon ôch zeker vollege en zeker noow det ik de "Jônges van Bontekoe"heb gezen.. :-)

• 26 Februari 2008 - 12:52

Hans.:

Dat wordt zeker spannend. Heb vorig jaar op www.Heinekenregatta.com de wedstrijden gevolgd daar Venlonaar Pieter Schell ook daar aan mee heeft gezeild. Hij zeilt nu de wereld rond en is te volgen op www.mama-cocha.nl. De regatta's van vorig jaar zijn op de site op video's te volgen en dan zie je dat het er hard aan toe gaat. Veel succes met de Spekpony(Gambas). Ik zeil al een aantal jaren maar niet zo veel op zee en daarom heb ik een tip:zeil vrij, neem geen risico's en drink niet te veel ( zeeziekte).Ik blijf jullie volgen en natuurlijk weer een groot verslag in de krant.

• 26 Februari 2008 - 19:28

Maud:

marcel, neem in godsnaam zonnebrand mei!!!
    jihoeoe waat ein veuroetzich, vuul plezeer manne!!

• 27 Februari 2008 - 08:54

Annemarie:

Det zuut d'r good oet! We zullen dich misse heej beej de firma Haringwurst... Gelukkig is d'r altied nog ut friet-ei.

• 28 Februari 2008 - 16:48

BV De Kelder:

Hiere van ut goje leave! Ondanks det menigein van os Kelderlede mier ervaring heat met ut ziezeile en ut dito disco leave, wille vuer de kat oet de baum kieke. Welich det uch ervaringe zoe goot zien, det BV de Kelder volgend joar auch zich insjrief veur de Regatta. Det wil zegge, mik op ein hoege classering! Hiel veul succes en plezeer.

BV de Kelder

p.s. die zieziek pilkes werke neet altied :-)

• 28 Februari 2008 - 20:19

Ozze Dick:

let the good times roll.

Home again
    'Cross the sea
    Stormy waters
    To be near youp
    To be free

• 08 Maart 2008 - 11:51

René Van O.D.:

Marcel haet ut door, de mos de plaatselijke Horeca blieve steune door diek en door dun .En um now met smoesjes aan te komme "we motte os spare en ïk gaon ff un stukske renne"det getuug van de verkierde instelling en dus is ut auk te verklaore det geej als 1ste euver de startstreep vleeg en as bijna letste eindig.Maar der is auk good niejs veur och want ut fees van morge (zondaag) is aafgelas door miene Dokter Donk.We doon ut as geej trucziet en mischien met de MEXICANO'S in ut hoofprogramma(inkoppertje)Jonges hald och ,en as ge nog erges unne alikke nekwervel tegekomp met ut Heineken logo bring mich dae mei.

Team Spekpony

Team Spekpony, de schrik van de zee, vertrekt op 2 maart vanuit Düsseldorf naar St. Maarten. Daar wordt enkele dagen later een start gemaakt met een van de meest huiveringwekkende zeiltochten ter wereld: de Heineken Regatta. Beleef op deze site de avonturen van Team Spekpony en moedig ons via het wereldwijde web aan, opdat we zullen zegevieren. Ahoy!

Actief sinds 18 Feb. 2008