Team Spekpony in de media - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Team Spekpony - WaarBenJij.nu Team Spekpony in de media - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Team Spekpony - WaarBenJij.nu

Team Spekpony in de media

Door: Marcel Tabbers

Blijf op de hoogte en volg Team Spekpony

01 Maart 2008 | Nederland, Venlo

Een kort bericht live vanaf de persconferentie in Hapas.

De animo vanuit de nationale pers is overdonderend. L1, Dagblad de Limburger en de Trompetter hadden hun beste journalisten uitgezonden om verslag uit te brengen van de laatste voorbereidingen van Team Spekpony.

L1 zendt de reportage uit tijdens het journaal van maandag 3 maart om 7.40u en 12.20u.
Dagblad de Limburger zal maandag uitgebreid aandacht besteden aan ons team en de Trompetter plaatst zelfs een foto.

Tijdens de persconferentie werd voor het eerst ook onze kapitein aan de buitenwereld gepresenteerd. Picco maakte een enthousiaste en zelfverzekerde indruk.

Op naar de Caribean!

• 01 Maart 2008 - 23:28

Apfelkorn Spa:

Sommige spekponies beginne zelfs al een bietje spits te waere. Te vuul getraend of slecht geslaope van de spanning? Vuul sukses en hiel vuul plezeer. Groete van Apfelkorn / spa (bliefse huul smaal beej!!!)

• 01 Maart 2008 - 23:45

Vincent:

Hiere Spekpony's,

Succes op de woelige baren. Haopelik vergeit ut og baeter as Ketelbinkie des tieds.

• 02 Maart 2008 - 08:56

Iris:

Hiel vuul plezeer en halt die vutjes binneboord!x

• 02 Maart 2008 - 10:34

Edu:

De ganse crew vuul suc7 gewins en dink d'r aan kotste neet wind in he.. :-)

• 02 Maart 2008 - 12:33

Busje 1:

**Update**
    Net geland in Parijs. Een uur op de bus gewacht, die bij aankomst al vol bleek te zitten. Toch maar een taxi genomen... We zijn nu onderweg naar Orly. Hopen over een kwartiertje daar te zijn. Dan weer inchecken en op naar Guadaloupe.

Goeie nieuws, wir sind schon halfweg...

Spek Ahoi!

• 02 Maart 2008 - 12:58

Nel En Gé Aerts:

Hiere Spekpony's
    Jullie zien er allemaal spic en span uit.
    Het wuurd natuurlijk ein geweldige reis.
    Alvast vuel plezeer en haaj os op de huugte.

Louis Allers,

En nichtje van Gé woont op St.Maarten en zijn ook altijd volgens mij aanwezig op de hollandse avond.
    Ze heet Lonneke Roos- Craner en haar man Cees-Jan.
    Breng haar de hartelijke groeten van ons over

Tante Nellie en Ome Gé

Team Spekpony

Team Spekpony, de schrik van de zee, vertrekt op 2 maart vanuit Düsseldorf naar St. Maarten. Daar wordt enkele dagen later een start gemaakt met een van de meest huiveringwekkende zeiltochten ter wereld: de Heineken Regatta. Beleef op deze site de avonturen van Team Spekpony en moedig ons via het wereldwijde web aan, opdat we zullen zegevieren. Ahoy!

Actief sinds 18 Feb. 2008