Persconferentie - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Team Spekpony - WaarBenJij.nu Persconferentie - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Team Spekpony - WaarBenJij.nu

Persconferentie

Door: Marcel Tabbers

Blijf op de hoogte en volg Team Spekpony

01 Maart 2008 | Nederland, Venlo

Team Spekpony is klaar voor de 28ste Heineken Regatta. Morgen vertrekken we voor 10 dagen naar St. Maarten en de omliggende bovenwindse eilanden.

Hedenmiddag vindt tussen 17:00u en 19:00u een persconferentie plaats bij Tapas op de Jodenstraat in Venlo. Er is dan ook gelegenheid voor afscheid en gelukswensen.

• 01 Maart 2008 - 11:39

Edu:

Jônges vuul suc7 en netuurlik auk vuul plezeer..Spesjale groete aan:
    Wolfman, Ronnie Benzien..en Jack "Toën" Bakker..Enne Haringwurst ik haop detste de crew ein bietje in de gate hils...

:-)

• 01 Maart 2008 - 15:52

Sjang En Els:

Hé jongens heel veel plezier en succes met deze mooie vaart. Ennnnn toi toi toi.

• 01 Maart 2008 - 17:03

Bôkse Nol:

Hiere, vuul succes en 'n behalde vaart.

• 01 Maart 2008 - 17:03

Bôkse Nol:

Hiere, vuul succes en 'n behalde vaart.

• 01 Maart 2008 - 21:40

Lieke :

ik wins och eine behoude vaart!!!
    huul vuul plezeer em succes.
    x

• 02 Maart 2008 - 10:48

Floor:

Hiere,

Sukses en a lot of pleasure!

Geneet dr lekker van, bin jaloers!
    -x-

Team Spekpony

Team Spekpony, de schrik van de zee, vertrekt op 2 maart vanuit Düsseldorf naar St. Maarten. Daar wordt enkele dagen later een start gemaakt met een van de meest huiveringwekkende zeiltochten ter wereld: de Heineken Regatta. Beleef op deze site de avonturen van Team Spekpony en moedig ons via het wereldwijde web aan, opdat we zullen zegevieren. Ahoy!

Actief sinds 18 Feb. 2008